VIKKI

Packning och Resfeber
 
Snart åker Emil och jag iväg på våran drömresa USA! Vi kommer åka till los angeles, miami och new York och vi är så taggade, men resfebern och nervösiteten börjar komma, det är trots allt andra sidan jorden och ingen av oss har vart borta så länge. Packningen är så gott som klar för mig, efter att jag ha packat om 3 gånger, först för lite kläder sen för mycket kläder och nu tror jag att det duger, det kanske blir en fjärde gång, vem vet ;b. Emil har inte ens börjat packa så det ska jag hjälpa honom med ikväll, om han fick bestämma skulle han packa samma dag haha, men eftersom jag är så rädd att något ska glömmas så tvingar jag honom att göra det idag haha... Men annars är allt så gott som klart inför resan, SKÖNT!
Vi hörs igen när våran resa börjar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress