VIKKI

Madame tussauds / Bio - Dag 4
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Idag har vi vart på Madame tussauds. De hade lite andra kändisar här, plus att vi fick se film i 4d.  Tyvärr måste jag dock säga att figurerna var mycket bättre gjorda i LA, men det är ju såklart alltid kul att ta roliga bilder.

Efteråt gick vi och såg på bio, bio var ju ett måste haha, eftersom vi har hört att det ska vara SÅ mycket bättre. Men det ända som var bättre var ljudet på filmerna och större sittplatser, sen så sålde de mat också. Och storleken på deras dricker, haha kunde knappt hålla i drickan. Vi kollade på Magic Mike och den var bra (Y), sen var planen att ta en night tour (bussen) men jag började må så sjukt dåligt. Tror att jag har åkt på magsjukan eller något virus, eller dåliga popcorn? , för jag har inte kunnat gjort något, bara legat på hotellrummet och mått illa och spytt rejält..  Ushh... Men den gentleman jag har så gick Emil över gatan till affären och köpte massa vatten och bananer, så nu mår jag ganska bra igen, vågar dock inte äta så mycket mer. Hoppas bara att det var något reaktion så vi får en härligt dag imorgon för då ska vi picknicka igen i central park och shoppa för på söndag åker vi hem till Sverige igen.

 

(24/7)

rosi

Åh. Hoppas inte ni bli sämre idag när ni ska åka hem. Måste vara nån du åt dåligt. Om det var magsjuka då hoppas inte emil blev smittat då bli tuff i plan. Hoppas ni båda når bra nu. ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress