VIKKI

Från LA till MIAMI
Allt är underbart här med oss! Flygresan var jobbig och tog lång tid. På flygplatsen fick man checka in sina väsker själva och jag och Emil stod där och fattade ingenting, man skannar in sitt eget pass osv.  När vi väl fick biljetterna så såg vi att vi inte fick sitta bredvid varandra. Till las vegas satt jag längst bak i planet och Emil längst fram, men det var helt ok ändå för det var en timme men för mig kändes det som 1 minut för jag somnade direkt haha, sen sa Emil att han blev skit rädd och fråga om jag blev det, men jag fattade inget men tydligen hade det vart en turbolens och flygvärdinnorna bad att sätta sig och ta på sig bälte osv, jag märkte dock ingenting, sov igenom allt, skönt! 

Las vegas flygplats var galet cool, dock tog vi inga bilder, men det var spelmaskiner överallt haha:-b  Sen var antagligen flygplatsen så stor att vi var tvungen att åka tåg till nästa ställe för att checka in. Från Las vegas till Miami fick vi också sitta på olika platser, väldigt tråkigt men det funka ju.. Vi ska åka med samma flyg till New York så vi får hålla tummarna att vi får sitta bredvid varandra då (Y)
rosi.

Fy stackars Emil.hoppas ni sitter bredvid nästa flyg och även hemresan undra hur länge ska ni kvar i miami? ❤❤❤

Svar: Vi åker till new york den 21 :-)
vikkii.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress