VIKKI

SOUTH BEACH
 
Klarar inte av att ligga i solen, måste ha parasoll haha, men Emil han, han vill bli bruuun ;D
 
 
 
 
Kvälls selfie - outfit xD
 
 
Igår låg vi på stranden från morgon till eftermiddagen och AJ vad vi brände oss, jag förstår att Emil brände sig eftersom han inte ville ligga under parasollet, men fattar ej hur jag brände mig.. Iallafall åt vi lunch på stranden också och som vanligt massa gott, på kvällen gick vi ut och åt godaste pastan. Jag saknar bröd sjukt mycket, här i affärerna finns det inte så mycket sånt, inte ens MC har glutenfritt bröd, men vi får nog kila iväg till någon större affär och se =)
 
Från Idag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I LOVE U
 
 
 
Idag har vi bara hängt vid poolen, badat, solat, ätit. Levt gött! Det är underbart att vara här, fastän det kan vara för varmt, ca 45-50 grader i solen, folk har typ på sig bikini "på stan".  Nu har vi bara 13 dagar kvar på resan och vi njuter till MAX! Den här resan har vart helt fantastisk hittils, ord kan inte ens beskriva det. Och att få göra denna resa med mannen i mitt liv är underbart!
 
Imorgon ska vi åka och se alligatorer, ska bli spännande =D
 
 
 
 
Rosi

härligt , riktig slappa av vid strand.. så brun å fin ni är.. <3

Mariana

Vad härligt ni har det 😘 njut ordentligt nu ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress