VIKKI

Bus tour - dag 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What a day! Varje dag är det något nytt att se, full gång hela tiden. Idag har vi tagit en bustour runt hela manhattan och brooklyn. Vi har sett frihets gudinnan, world trade centrum minneslund (hemskt, men det var fint), brooklyn bridge osv. Och självklart har vi sett mer inspelnings plaster som bla, där de spelade in sex and in the city (fast vi promenerade tydligen där igår, men då visste inte vi det haha;)) , men in black, jävulen bär prada, godzilla, king kong osv, det finns säkert hur många som helst men det va det vi kom på idag när vi åkte och det gauiden sa. Det kommer att bli kul att se alla filmer senare och faktiskt känna igen sig, GALET!

Det har redan gått en månad, och jag känner att jag vill uppleva allt igen (redan). Det är endast några dagar kvar på våran drömresa och vi ska utnyttja dem till fullo. Åh, jag vill inte hem, hem och jobba och gå tillbaka till alla vardagliga rutiner, bläää.. Jag skulle vilja åka tillbaka till LA och bosätta mig där haha, alltså den staden <3

(23/7)

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress